Juan Mari Beltran ArguiƱena Bilduma

Yamna

Bilduma mota:
Fonoteka 
Bilduma:
Several records 
Zenbakia:
1887 
Jatorria:
AFRIKA -> MAROKO 
Egilea / emailea:

Al Jaïma Abdel Mosleh Khamkami: voz solista y percusión Mohamed Brn Allal: bajo percusión y coros Mostafa Bakkali: Laúd árabe, banjo, cherachak y coros Otman M´rini: Darbuka Abdel Aziz Samsawi: violín y kanún Ramón David Rodriguez: piano y teclados Julio Pérez: batería

 
Soinu tresnak:

VOZ LAÚD ÁRABE BANJO CHERACHAK DARBUKA VIOLÍN KANÚN PIANO BATERIÍA

 
Klasifikazioa:
Kordofonoak -> Puntzatua (behatz edo puaz)
Ahotsa 
Edizio datuak:
Several records; SC 717 
Kokapena:
VII / 51 
Edukia:

Cara A: 1- Sinvergüenza; Letra: Abdel Mosleh Khamkhami y Mohamed Ben Allal. Música: Al Jaïma; 4' 39'' 2- Gnawa; Letra y música: Mostafa Bakkali; 4' 17'' 3- Heyana, ¿Vaya Amigo!; Letra: Abdel Mosleh Khamkhami. Música: Al Jaïma; 4' 33'' 4- Preguntame; Letra: Abdel Hamid Wasini. Música: Al JaÏma; 3' 56'' 5- Saharaui; Letra: Mostafa Bakkali. Música: Mostafa Bakkali y Mohamed Ben Allal; 3' 27'' Cara B: 1- Fátima; Letra: Abdel Hamid Wasini, Mohamed Ben Allal. Música: Al Jaïma; 4' 57'' 2- Yamna; Letra: Mohamed Rouimi y Abdel Mosleh Khamkhami. Música: Mohamed Rouimi; 5' 37'' 3- Las puertas de la esperanza; Letra: Abdel Aziz Mosmadi. Música: Mohamed Ben allal; 4' 26'' 4- Esclavo de mi amor; Letra: Mohamed Ben Allal. Música: Al Jaïma; 4' 55''

 
Formatua:
Musika mota:
Folka
 

Cookieen kustomizazioa

Cookies Analytics

Webgune honek hirugarrenen cookieak erabiltzen ditu erabiltzaile kopurua zenbatzeko eta eskainitako zerbitzuari ematen zaion erabileraren neurketa eta azterketa estatistikoa egin ahal izateko. Horretarako, gure webgunean zure nabigazioa aztertu egiten da, eskaintzen ditugun produktu edo zerbitzuen eskaintza hobetze aldera, Google Anlytics cookiearen bidez.

Sare sozialetan partekatzeko cookieak

Sare sozialetan partekatzeko osagarri batzuk erabiltzen ditugu, sare sozialetan gure webguneko orri batzuk partekatu ahal izateko. Osagarri horiek cookieak jartzen dituzte, orria zenbat aldiz partekatu den ondo ikusteko.